Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El partit a l’oposició de l’Ajuntament d’Alaior celebra aquest dissabte una consulta popular per saber la ubicació que els ciutadans prefereixen per al nou centre de salut. L’equip de govern no hi està d’acord perquè creuen que les votacions van en contra del que ja s’ha aprovat per plenari.
Els membres de les taules electorals són alumnes de quart d’ESO de l’institut de la població, supervisats per un membre del partit Junts per Lô.
Es tracta de triar entre dos terrenys per ubicar-hi el futur centre de salut. Però la consulta no és vinculant. De fet, l’Ajuntament ja havia aprovat la cessió d’uns terrenys municipals pròxims a l’escola Mestre Duran i el Govern ja ha acceptat construir allà el nou equipament sanitari. L’altre opció a triar, l’antiga escola de La Salle, no és de propietat municipal.
Els 15 alumnes que custodien les urnes durant tot el dia manegen una aplicació per controlar, amb el registre del DNI, que no es dupliquin votacions.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu