Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Al Consell de Direcció de l'ADT s'han dictat les primeres deu noves ordres de demolició del 2020
L’Ajuntament d’Andratx és el darrer consistori que s’ha adherit a l’Agència de Defensa del Territori de Mallorca que persegueix les il·legalitats en sòl rústic. És el municipi número 28 dels 53 de l’illa que s’hi uneix.
En el mateix Consell de Direcció de l’ADT també s’han dictat 10 noves ordres de demolició. Són les primeres d’enguany, que inclouen 2 habitatges de nova planta i 4 piscines.
De fet, un dels xalets de dues plantes que s’han d’esbucar per restablir la legalitat es troba en zona de màxima protecció ANEI d’Andratx.
Articles relacionats: Es disparen les denúncies per infraccions urbanístiques presentades a l’Agència de Defensa del Territori
L’Agència de Defensa del Territori rep 26 denúncies anònimes en dues setmanes
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores