Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
La borrasca ha deixat al seu pas per Espanya 12 morts i 4 desapareguts
El fort temporal dels darrers 5 dies deixa registre d’ones, ratxes de vent i precipitacions de rècord a tot el país. Gloria ha acabat la seva trajectòria a Andalusia, on encara està deixant algunes pluges. El balanç és ara mateix d’almanco 12 morts i 4 desapareguts. Catalunya, una de les zones més afectades, ha decretat 3 dies de dol oficial per a les quatre víctimes mortals que hi ha hagut a la comunitat.
Andalusia va patir ahir els darrers efectes de la borrasca Gloria. Màlaga va acabar coberta de blanc per una forta calabruixada. Ara queden algunes seqüeles en forma de tempesta al sud del país.
Gloria deixa al seu pas per Espanya 12 morts i 4 desapareguts. El litoral mediterrani ha estat el més afectat. A Catalunya per exemple el servei d’emergències ha rebut més de 14 mil telefonades per incidències causades pel temporal.
Només a Barcelona, l’Ajuntament calcula pèrdues valorades en 12 milions d’euros. Ahir el focus es posava en la província de Girona. El cabal del Riu Ter va créixer molt i les poblacions més properes van ser confinades fins avui matí.
Les imatges aèries del Delta de l’Ebre són també devastadores. S’han negat més de tres mil hectàrees i s’han perdut camps d’arrossals. A València, les pèrdues es calculen milionàries. Són molts els que hi fan feina per intentar restablir la normalitat de les platges.
Aragó també ha patit els efectes de Glòria, però en forma de neu. A Terol, membres de la Unitat Militar d’Emergència han hagut d’ajudar a retirar la neu. Algunes localitats han quedat aïllades durant dies per la gran acumulació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT