Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

S'hi construitran noves dependències per adaptar-se a la llei de benestar animal
Fa més de 15 anys que no s’han fet obres de millora a la canera de Calvià. L’espai necessita infraestructures noves per poder adaptar-se a la llei de benestar animal.
L’ampliació es farà annexa a les instal·lacions actuals, a la zona d’aparcament. Es construirà un espai per al personal de la canera, una zona de veterinària i quarantena, i aules que serveixin per fer formació i concienciació sobre el benestar animal. Tot, tenint cura que és una actuació dins sòl rústic.
No s’augmentarà la zona de custòdia dels animals: de moment, hi ha 12 caneres i un espai per a moixos, que són suficients, però sí que s’hi faran obres de manteniment.
Les obres prermetran a més fer obres a la xarxa de sanajament de les instal·lacions.
El termini per presentar-hi propostes acaba dia 14. Després, es treurà el projecte a licitació i l’Ajuntament espera poder inicar les obres abans que acabi el 2023.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs