Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

S'han fet investigacions i han revelat que moltes de les transmissions es van dur a terme de forma simulada
L’Ajuntament de Ciutadella recupera més de 200 unitats d’enterrament al cementeri nou. S’han fet investigacions i han revelat que moltes de les transmissions es van dur a terme de forma simulada entre els mateixos socis, familiars i afins a l’antiga concessionària. El nou pas per a la gestió dels espais públics es consolida amb la recuperació de 209 unitats d’enterrament al cementeri nou de Ciutadella. La mesura, que serà aprovada aquest dimecres per la Junta de Govern, posa ordre a la situació funerària, que s’ha vist esquitxada en els últims vint anys per nombroses irregularitats.
Les més de dues-centes sepultures havien d’haver recaigut en mans de l’Ajuntament el 2005, quan expirà la concessió per a la construcció i gestió del cementeri a l’empresa Edifincas Menorca. Després de detectar irregularitats en les transmissions dels drets funeraris efectuades abans de la finalització de la concessió, i fins i tot després, l’Ajuntament inicià un estudi jurídic amb l’objectiu de recuperar els béns afectats. La conclusió a la qual es va arribar va ser que moltes de les transmissions fetes poc abans del 2005 es van fer de manera simulada i que s’havia incorregut en una pràctica fraudulenta.
Després de la negociació duta a terme entre els serveis jurídics de l’Ajuntament i l’empresa, s’han posat les condicions per a poder restablir la legalitat. Per això, la Junta aprovarà demà requerir als titulars dels nínxols transmesos de manera irregular la renúncia als seus drets sobre les unitats d’enterrament i el retorn d’aquests béns a l’Ajuntament. També es reclamarà a l’entitat concessionària l’import corresponent a les transmissions realitzades des del 2013, poc més de 73.000 euros, un cop extingida la concessió de la gestió, i s’exigirà a l’empresa el lliurament dels 60.000 euros de l’aval bancari presentat pel contracte de gestió del servei.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"