Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

A part dels busos, en volen treure també la parada de taxis, que anirà al lateral dels Pins, a més d'unir el carril bici amb l'escola Joan Benejam
L’Ajuntament de Ciutadella acusa el Consell de Menorca de deslleialtat institucional i falta d’honestedat després que aquest proposés ajornar el trasllat de la parada d’autobús de la plaça dels Pins fins a trobar consens entre tots els agents implicats.
Llorenç Ferrer és batle de Ciutadella: “L’anterior equip de govern de Ciutadella també treballava en la mateixa idea, en reunions havia manifestat aquesta idea”.
Adolfo Vilfranca, president del Consell: “Sempre hem dit que açò s’ha de fer amb consens i de manera no precipitada, hi ha d’haver un consens entre tots els agents afectats”.
L’Ajuntament diu que té informes de policia que els avalen per fer els canvis. Vol treure’n els busos, però també la parada de taxis que anirà a parar al lateral de la plaça dels Pins. A l’espai que es guanyi, volen fer-hi aparcaments verds per a residents i alguns de blaus de rotació. També diuen que així es podrà connectar el carril bici amb l’escola Joan Benejam. El bus urbà 60, de petites dimensions, es podrà aturar a l’altra banda dels Pins, però també volen augmentar-ne parades i el nombre de freqüències.
Pepe Capella, regidor de Mobilitat de Ciutadella: “La gent que tengui mobilitat reduïda tindrà més aparcaments en aquesta zona, a part hi continuarà havent un transport de petites dimensions que pugui fer rutes per dins Ciutadella, a més d’ampliar els punts de la ruta”.
Vesins, comerciants i agents econòmics exigeixen també millores a la zona de Via Perimetral. Un tema que s’haurà d’abordar en següents reunions.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia