Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Crits i, fins i tot, vòmits i orins és el que pateixen els veïns d'un cèntric carrer
Els veïns del carrer Pau Pons fa gairebé 10 anys que es queixen de les molèsties que pateixen a les nits, també entre setmana. El problema són els renous, i d’altres comportaments incívics, que protagonitzen alguns clients d’un cafè-bar quan surten al carrer.
Davant d’aquesta situació ara l’ajuntament intentarà posar solució al problema modificant, en el plenari d’avui capvespre, tres ordenances. El batle reconeix el problema però també adverteix del perill que pot suposar que els joves agafin el cotxe per a divertir-se fora del poble.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat