Ho ha acordat per unanimitat el ple municipal amb Xisca Lascolas, del PP, com a batlessa
L’Ajuntament de Llucmajor sol·licitarà una auditoria externa pel període en què l’exregidora del PP, Pilar Bonet, va gestionar l’àrea d’Hisenda del Consistori. L’interventor de l’Ajuntament de Llucmajor va avisar en reiterades ocasions l’equip de govern de la mala praxi de fer contractes verbalment i sense concurs, i en els informes que elaborava demanava que s’esmenàs aquesta pràctica, que, a parer seu, estava fora de la llei.
Ara, el ple municipal -amb una batlessa del Partit Popular- ha acordat unànimement revisar els comptes municipals del passat mandat, mentre Pilar Bonet va ser regidora d’Hisenda de l’Ajuntament del qual era batle el també popular Èric Jareño.
A més, en l’auditoria dels comptes del Consell de Mallorca que s’està duent a terme, fins al moment, no s’hi ha detectat cap irregularitat. Pilar Bonet va dimitir el seu càrrec de consellera d’Hisenda del Consell el passat 9 de febrer, per la seva presumpta implicació en un desfalc milionari, mentre treballava en una empresa privada de serveis de terra.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial