Pilar Bonet fou regidora de Recursos Humans, Hisenda i Contractació durant el passat mandat
Arran de les informacions sorgides respecte a la dimissió de Pilar Bonet, exconsellera d’Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, i exregidora de Recursos Humans, Hisenda i Contractació de l’Ajuntament de Llucmajor durant l’anterior legislatura, el consistori vol destacar que tots els contractes que es realitzen en aquesta administració venen avalats per informes tècnics i d’intervenció, per la qual cosa manifesta la seva màxima tranquil·litat respecte als fets denunciats, que corresponen a l’activitat laboral de Bonet en el sector privat i no a la seva gestió com a membre del consistori.
No obstant això, en un exercici de màxima transparència, l’Ajuntament sol·licitarà a l’àrea d’Intervenció una revisió dels contractes gestionats des d’aquesta àrea durant la legislatura 2019-2023. Al mateix temps, se sol·licitarà l’elaboració d’una auditoria extraordinària d’aquest servei del període comprès entre 2019 i 2023 a la Sindicatura de Comptes.
De la mateixa manera, l’Ajuntament de Llucmajor vol manifestar que es posen a la disposició de qualsevol organisme públic que requereixi informació sobre aquest tema.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor