El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Reclamen la construcció urgent de pisos assequibles per a destinar-los a gent jove i persones majors
132
L’Ajuntament de Manacor i l’Associació de Constructors de les Illes demanen al Govern que permeti a la iniciativa privada construir habitatges de protecció oficial al municipi i destinar-los als joves i gent gran.
A Manacor, asseguren, tots els pisos són grossos i pràcticament no hi ha habitatge petit i assequible perquè un jove pugui emancipar-se o bé una persona gran pugui anar a viure-hi. Per això, diuen, és necessari construir habitatge de protecció oficial . Un model que, actualment, en el municipi només construeix L’IBAVI. En aquest sentit, l’associació de constructors demana a l’executiu que confii en la iniciativa privada per poder construir pisos de protecció oficial, ja que hi ha molta demanda.
Un dels requisits perquè promotors privats puguin construir pisos protegits és canviar la categoria dels preus del sòl, és a dir, passar del grup B al A i, per tant, tenir una equiparació entre l’habitatge lliure i l’habitatge de protecció oficial, com per exemple té Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades