Un projecte més ambiciós, amb un pressupost d'1.800.000 euros, que serà possible gràcies a la implicació del Consell
Maó renovarà tot el complex esportiu de la pista d’atletisme. És la solució que s’ha adoptat davant la celeritat que reclamaven els atletes pel risc de quedar-se sense l’homologació de la Federació Espanyola que permet marcar temps oficials per culpa del mal estat del paviment.
Després de diverses reunions i negociacions, s’ha decidit intervenir de manera integral i renovar totes les instal·lacions del recinte, a més de la pista d’atletisme. D’aquesta manera, es resoldran també les mancances que patien els jugadors de rugbi i de futbol i atletes d’altres disciplines. Un projecte més ambiciós, amb un pressupost d’1.800.000 euros, que serà possible gràcies a la implicació del Consell, que aportarà la major part de la inversió. Amb aquesta actuació es garantirà la seguretat dels esportistes, que estaven en peu de guerra pel mal estat de les instal·lacions.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals