Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
En menys d'un mes han retirat 70 vehícles del carrer que suposaven un perill per a la ciutadania
Cort ha aprovat un decret urgent que canvia els protocols a l’hora de retirar els vehicles abandonats a la via pública. L’anterior tramitació era massa llarga i el nou ordenament preveu que, una vegada detectat que un cotxe està abandonat, en un termini de 20 dies serà retirat. Els polígons industrials i es Rafal són les zones més afectades.
A través d’un decret d’urgència la Policia local dictamina quins són els cotxes que estan en estat d’abandó, els aplica un termini de dos mesos perquè els propietaris el puguin recuperar, i passat aquest temps el retiren, destrueixen i reclamen els costos econòmics dels tràmits als propietaris.
Les sancions són de 2.400 euros pels camions, 1.100 per a cotxes i furgonetes i 700 euros per a motocicletes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania