La rebaixa serà efectiva a partir de l'any que ve
El ple de l’Ajuntament de Palma ha aprovat inicialment amb els vota a favor de PP i VOX, una modificació de l’ordenança fiscal basada en una davallada dels imports.
Una de les principals bonificacions serà per a la plusvàlua a donacions i succesions, que serà del 95%. Una mesura, segons asseguren des de Cort, alineada amb les solucions duites a terme per al Govern.
També es congelerà l’impost de béns immobles a tota la ciutadania. A més, els col·lectius més vulnerables es podran acollir a una rebaixa de fins al 90%.
L’equip de govern assegura que aquestes mesures suposaran un estalvi per a la gent de Palma d’11 milions d’euros.
Per la seva part, l’oposició diu que només afectarà l’1% de la població i que suposarà una retallada de les inversions en serveis.
La davallada d’impost serà efectiva a dia 1r de gener de 2025.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu