El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els viatges amb els busos urbans de la ciutat deixaran de ser gratuïts a partir de dia primer de gener
A partir de dia primer de gener, desplaçar-se amb els busos de l’EMT deixa de ser gratuït. I molta de gent ja fa coa per tenir les targetes a punt. L’empresa municipal de transports de Palma ja ha començat a avisar els més despistats. Abans d’acabar l’any, cal actualitzar els perfils dels usuaris i, en cas necessari, renovar les targetes, que caduquen cada 3 anys. Els ciutadans que necessitin fer gestions tenen diverses opcions; aquells que no resideixen a Palma podran actualitzar la targeta al seu ajuntament.
Tenir les dades en regla assegura pagar entre 30 i 80 cèntims, depenent del perfil d’usuari que es tengui. Són les mateixes tarifes que hi havia el 2022. Sense targeta, es pagaran 2 euros per viatge i 5 per anar a l’aeroport.
L’EMT recomana informar-se directament des dels seus canals oficials, ja que, fa uns dies, una pàgina falsa oferia targetes amb viatges il·limitats, per un preu de dos euros. L’ajuntament afirma que mai s’ha fet aquesta oferta i que l’EMT ja ha denunciat aquest lloc web a la guàrdia civil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom