Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
La intenció és incrementar la superfície per garantir les mesures anticoronavirus
L’ajuntament de Palma ha cedit 45 espais a 36 escoles per així incrementar la superfície de què disposen per garantir les mesures de seguretat contra els contagis de coronavirus. La majoria, són pistes esportives i poliesportius. També s’han tancat al trànsit tres carrers com el dels Germans García Peñaranda que el col·legi Felip Bauzà va sol·licitar per a l’activitat docent i d’esbarjo.
A més, l’ajuntament ha cedit places, sales a casals de barri i parcs infantils.
Cort estudia ara moderar el trànsit als voltants d’escoles i instituts reduint-hi la velocitat, ampliant-ne voreres i eliminant aparcaments.
El Govern tanca els parcs infantils per “protegir els nins” durant la tornada a les escoles
El Govern assegura que no hi ha transmissió directa de Covid-19 a les escoles
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui