Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Cort revisa el pla d'emergència municipal per si no plou amb certa intensitat i no es recuperen les reserves hídriques
L’Ajuntament de Palma revisa el pla d’emergència municipal per risc de sequera a la capital per si no plou amb certa intensitat i es recuperen les reserves hídriques. Cort assegura que l’abastiment a Palma està garantit, però iniciarà una campanya informativa dirigida a fer un ús responsable d’aquest recurs. L’objectiu és estalviar aigua i evitar acudir a restriccions.
El llançament de campanyes de conscienciació és una de les principals mesures previstes en el pla. Es difondran entre la població, però també arribaran a turistes i grans consumidors.
El pla preveu 3 escenaris: un de prealerta, que estableix mesures voluntàries d’estalvi; un altre d’alerta, amb mesures dissuasives; i el tercer, d’emergència, que preveu restriccions i limitacions d’ús de l’aigua.
La revisió del pla d’emergència municipal, que s’aplicarà en cas que la situació empitjori, ha sortit a informació pública. Hi estarà un mes i, en cas que no hi hagi al·legacions, s’aprovarà definitivament.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes