Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El Consistori adverteix que el problema és greu i que es necessitarà temps per restablir la situació de normalitat
L’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany ha patit un ciberatac, un segrest de dades que ha afectat els sistemes informàtics municipals. El problema s’ha detectat la mitjanit, i s’està treballant per analitzar l’abastament de l’atac i l’afecció que ha tengut en els serveis municipals.
Les primeres feines se centren en la contenció d’aquest atac i l’inici dels processos de recuperació. Els equips informàtics es mantenen paralitzats, i s’ha comunicat als treballadors les pautes d’actuació mentre se soluciona la situació.
El Consistori avisa que el problema informàtic és greu i que es necessitarà temps per restablir la situació de normalitat, i recomana a la ciutadania telefonar-hi abans d’acudir-hi de manera presencial, per confirmar si es poden du a terme els tràmits o atendre la seva cita.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada