Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
El capítol d'inversions puja fins als nou milions d'euros per a la construcció de les escoletes de Santa Eulària i de Sant Carles
 
                             
                            L’Ajuntament de Santa Eulària des Riu comptarà l’any que ve amb 61 milions d’euros de pressupost, és un 8,9 % més que enguany. Destaca el capítol d’inversions, que s’endú nou milions d’euros i que s’incrementa, sobretot, per a la construcció de les escoles de Santa Eulària i Sant Carles. Les obres d’aquests centres ja han comenaçt i s’espera que per al curs que ve ja estiguin enllestides per oferir unes 180 places en total a infants de 0 a 3 anys. També s’espera començar l’any que ve la segona fase del Palau de Congressos que finançaran el govern balear i el central.
Al consistori han destacat també que el primer trimestre de 2025 entrarà en funcionament una nova contracta de neteja que farà incrementar en més de 60 euros anuals la taxa de recollida i tractament de fems en cas dels habitatges. Per part seva, els productors singulars, les empreses, es podran beneficiar de descomptes depenent de la quantitat de residus que generin i del que reciclin.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
