A Vila, el refugi es troba a l'antiga escola de Sa Bodega
Davant la baixada de temperatures, l’Ajuntament de Santa Eulària ha habilitat la sala polivalent del pavelló municipal d’esports per a les persones sense sostre.
Aquest refugi provisional disposa actualment de 5 llits, que es podrien doblegar en cas necessari, i està en funcionament de 9 de la nit a 9 del matí. De moment no hi ha hagut cap usuari, però tot i això romandrà actiu.
A Vila, l’antiga escola de Sa Bodega acull persones sense sostre des d’agost, i té 13 places fixes i dues més que s’habiliten en cas d’emergència.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici