Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Aquesta limitació s'aplica des de diumenge a determinats carrers d'aquest indret per frenar el caos de vehicles que volen arribar al Caló des Moro i a s'Almunia
236
L’Ajuntament de Santanyí no descarta restringir la circulació a tot el nucli de Cala Llombards: només s’hi permetria la circulació a veïnats i vehicles autoritzats. Aquesta limitació s’aplica des de diumenge a determinats carrers d’aquest indret per frenar el caos de vehicles que volen arribar al Caló des Moro i a s’Almunia. La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha assegurat a IB3 Ràdio que el consistori estudia ampliar la limitació.
Es Caló des Moro i s’Almunia són dos indrets de la costa del migjorn de l’illa que s’han posat de moda en els darrers anys. Aquest interès per visitar aquests punts, però, ha fet que durant els estius hi hagi un caos circulatori a Cala Llombards, ja que és el camí d’accés a aquests indrets. La pressió circulatòria es va agreujar quan l’Agència de Disciplina Urbanística va tancar l’aparcament per a 300 cotxes ubicat a l’entrada del nucli. Per evitar que la situació es repeteixi enguany, el consistori ha creat una zona ACIRE per als residents d’aquesta urbanització. De moment, la limitació, que va entrar diumenge en vigor, afecta determinats carrers. La batlessa de Santanyí, Maria Pons, no descarta que s’acabi aplicant a tot Cala Llombards, amb l’objectiu de garantir la seguretat dels veïns.
Pons lamenta “la manca d’implicació de les administracions supramunicipals”. Assegura que el consistori es va posar en contacte amb Demarcació de Costes, però diu que aquest organisme es va desentendre de la problemàtica.
Escolta aquí la notícia sencera
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància