Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
En les pròximes setmanes arribaran tres monges de clausura de Colòmbia després de més de 4 anys tancat
107
L’Ajuntament de Sineu veu poc probable que el Bisbat cedexi el monestir de les concepcionistes i permeti compaginar la vida religiosa amb una obertura al públic, encara que sigui de manera puntual, un o dos dies a l’any. Tot i això, el batle del municipi, Tomeu Mulet, assegura que lluitarà fins aconseguir-ho, ja que considera que el Palau és patrimoni de tots els sineuers.
La part postiva és que en les pròximes setmanes arribaran tres monges de clausura procedents de Colòmbia i mantindran en condicions l’immoble que duu més de 4 anys tancat i s’està degradant. Per una altra banda, però, Mulet creu que s’ha de poder conciliar la vida de les religioses amb l’ús cultural del Palau perquè tothom pugui gaudir-ne. El consistori, de fet, s’ha oferit a assumir les tasques de neteja i el Bisbat ha fet cas omís.
Demà, el Bisbe Sebatià Taltavull explicarà tots els detalls del retorn de les monges al convent. Serà a les 7 de l’horabaixa a l’església de Sineu.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare