Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La pandèmia ha generat noves situaciones de precarietat a Eivissa
El pressupost de l’Ajuntament d’Eivissa per al 2021 ascendeix a 68 milions d’euros, són 750.000 manco que l’actual exercici. A partir del mes de març, el consistori podrà incorporar 8 milions i mig d’euros dels romanents de tresoreria.
Vila reforçarà Benestar Social amb 11 treballadors més, per fer front a les noves situacions de precarietat generades per la pandèmia. En aquest sentit, la inversió passa de 6,7 a 9 milions d’euros. D’altra banda, l’increment de personal municipal es farà efectiu també en altres àrees.
En habitatge, 500.000 euros es destinaran a ajudes per pagar els lloguers; i es posarà en marxa l’oficina de l’habitatge amb el servei d’un lletrat especialitzat. Els comptes no preveuen un increment d’impostos i taxes, excepte l’aplicació de l’últim tram del valor cadastral de l’IBI que ve marcat per l’actualització del cadastre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles