La manifestació contra la massificació turística torna a aplegar milers de persones
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
La nova contracta està dotada amb dos milions d'euros per quatre anys
L’Ajuntament d’Eivissa ha doblat el seu personal en jardins i ha incorporat nova maquinària. Ho han anunciat en la presentació de la nova contracta dotada amb 2 milions.
Passen d’una desena de treballadors a una vintena. La contracta és per a dos milions d’euros en quatre anys. Això permetrà donar servei a tot el municipi d’Eivissa.
Al mes d’octubre ja van començar amb les podes dels arbres de carrers, alguns dels quals, han dit, feia set anys que no es podaven, i també se substituiran 1.400 llums.
Mesura que contribuirà a millorar la neteja, ja que els arbres es podaran abans de l’estiu per evitar que els fruits com els dàtils caiguin en terra.
També s’ha fet una forta inversió en maquinària. El regidor de Jardins Manuel Jiménez ha explicat que doblar el personal de jardins és atendre ràpidament les incidències notificades pels ciutadans mitjançant la línia verda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes