X

L’Ajuntament d’Eivissa espera que el Govern augmenti la seva aportació al fons de capitalitat

Els 4 milions d'euros que rebrà Vila enguany els podrà dedicar a partides corrents en les àrees de neteja, seguretat i mobilitat

25/09/2025

L’Ajuntament d’Eivissa espera que el Govern augmenti la seva aportació al fons de capitalitat

66

Eivissa dedicarà part dels 4 milions que rep cada any del Govern en concepte de capitalitat a les àrees de neteja, seguretat i mobilitat. Així ho ha anunciat el batle de Vila, Rafa Triguero, en finalitzar el Consell de Capitalitat d’Eivissa, que s’ha celebrat la tarda d’aquest dimecres a Can Botino.

A més, durant la sessió s’han repassat les nou inversions que estan en marxa, com ara la reforma del Mercat Vell, la de sa Peixateria, les noves pistes de tenis o el camp de futbol, a les quals ara s’afegirà una demanda veïnal com són les escales mecàniques al barri de Puig des Molins.

Així mateix, el Consell d’Eivissa aportarà 1,7 milions d’euros que es destinaran a l’ampliació de Can Ventosa i a la reforma del carrer del Comte Roselló, que dona accés al barri de la Marina.

Per la seva banda, el vicepresident del Govern, Antoni Costa, s’ha mostrat obert al fet que s’incrementin en el futur els 4 milions que rep Eivissa com a capital de l’illa, tot i que és una qüestió que dependrà dels pròxims pressupostos de la Comunitat.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT