Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Alguns d'ells fa gairebé 10 anys que estan al centre de protecció animal municipal i "necessiten una llar"
En Tocho té dotze anys, i des dels dos és al centre. La seva companya, na Baby, és a Sa Coma des de fa nou anys, ara en té deu. “Tenim molta cura dels animals, però necessiten una llar, una casa, una família, i no poden estar gairebé deu anys a un centre”, explica Manuel Jiménez, que és regidor de Protecció Animal de l’Ajuntament d’Eivissa.
Com na Lucky i en Hope, són cans ja majors que, a més, són races considerades potencialment perilloses. “Són cans que en un bon ambient tenen molt bon comportament”, detalla Jiménez.
Na Maria és de les poques voluntàries que van al centre a passejar els animals que té llicència per treure gossos potencialment perillosos, que són la majoria dels que viuen a Sa Coma. “Me la vaig treure per poder sortir amb ells a passejar. A mi em dona molta pau i molta alegria, en comptes d’anar al gimnàs, preferesc venir aquí”, explica.
L’Ajuntament d’Eivissa destaca que s’han agilitzat els tràmits per passejar els gossos com a voluntaris. En dos o tres dies es pot obtenir la llicència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural