Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
En principi havien d'estar en funcionament des de començaments del 2023
Tant l’Ajuntament d’Eivissa com el Consell de l’illa demanaran una pròrroga per aplicar les zones de baixes emissions que preveu la llei de canvi climàtic i que, en principi, havien d’estar en funcionament des de començaments de 2023. El Consell basarà la seva proposta en dos eixos: la millora del transport públic i la limitació d’entrada de vehicles durant l’estiu.
La Llei de canvi climàtic establia que tant les Illes com els municipis de més de 50.000 habitants havien d’activar zones de baixes emissions el 2023. Però, fins avui, ni l’Ajuntament d’Eivissa ni el Consell les han posat en marxa. Ara, han demanat pròrrogues per tenir de marge fins al 31 de desembre de 2024.
El Consistori revisarà la planificació de l’equip de govern anterior, però alerta que la restricció d’accés de vehicles comporta moltes complicacions. Segons Blanca Hernández, regidora de Vies Públiques, “ningú vol renunciar al cotxe com a principal instrument de mobilitat, i això ha de transformar-se”.
El Consell d’Eivissa vol consensuar les mesures amb els ajuntaments. La millora del transport públic arribarà amb la nova contracta a finals de 2024 i la limitació de vehicles està pendent del Govern balear.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general