Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Els productors estan satisfets, però diuen que han lluitat per tenir un lloc en condicions
Casetes del mercat pagès de la ciutat d'Eivissa ubicat a prop del CEIP Sa Graduada
188Al mercat pagès d’Eivissa només hi ha producte ecològic. El canvi d’ubicació ha fet minvar el nombre de parades. Tanmateix, en els darrers dies, el consistori eivissenc ja ha rebut la petició de 4 productors més.
El canvi d’ubicació ha sorprès alguns vesins. Toñi Galocha diu que aquesta nova ubicació li permet tenir-ho molt a prop. “Aquest barri està molt transitat, tenim el Cetis aquí a prop. De segur que estan molt millor” ha assegurat aquest mateix matí, el primer dia d’obertura del mercat.
El trasllat ha implicat llargues negociacions de l’Ajuntament amb els paradistes. El canvi permetrà a l’Ajuntament d’Eivissa que a l’antiga ubicació es puguin construir 18 habitatges de protecció oficial. El consistori cedirà el terreny a l’IBAVI.
Els pròxims dies s’hi habilitarà un espai com a punt de càrrega i descàrrega de vehicles, s’inclouran senyalitzacions. El consistori, de moment, pagarà les casetes dels productors que compleixin les condicions.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial