Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els vesins reclamen que s'obrin més comportes d'aigua que permetin una major circulació de pluvials cap a la mar
En els aiguats del darrer mes a Eivissa, una vintena de veïnats de ses Feixes ho han perdut tot. No només per les greus inundacions d’aigua sinó també perquè la pluja i les aigües residuals varen negar-ho tot en una greu situació d’insalubritat.
Per això, reclamen solucions a l’Ajuntament d’Eivissa. La zona que pertany a Santa Eulària, per sobre del camí de ses Feixes, sembla que no pateix tant els estralls de les aigües fecals com la de Vila, que és la que va quedar negada fa unes setmanes. Els vesins reclamen que s’obrin més comportes d’aigua que permetin una major circulació de pluvials cap a la mar. Marc Marí és un dels vesins de ses Feixes.
Des del consistori assenyalen que revisaran tota la canalització de la zona. Jordi Grivé és el regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Eivissa.
Aquests dies, la mesa de participació per la recuperació ambiental de ses Feixes ha iniciat els tràmits per demanar que els aiguamolls de la zona s’incloguin en la xarxa Natura 2000.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703