Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Mitjançant una senzilla aplicació els usuaris podran gestionar la reserva del vehicle, desbloquejar-lo, encendre i aturar el cotxe. De moment, només és pels empadronats al municipi, i totalment de franc.
L’Ajuntament d’Estellencs ha posat en marxa un servei públic que permet a tots els seus residents disposar d’un vehicle elèctric per al seu ús. D’una manera molt senzilla, mitjançant una aplicació mòbil, qualsevol ciutadà del municipi en podrà fer ús. De moment, el servei és gratuït i només per als empadronats al municipi, que el poden emprar fins a 24 hores per fer qualsevol desplaçament.
L’objectiu, apunta l’Ajuntament d’Estellencs, és facilitar la mobilitat sostenible en un entorn com és la serra de Tramuntana, evitar l’aglomeració de vehicles, i millorar el problema de l’aparcament al municipi.
Una mesura molt ben rebuda pels estellenquins, que veuen com podran fer ús del vehicle davant qualsevol urgència o necessitat; per no haver d’adaptar-se als horaris de l’autobús; o fins i tot per baixar a la Cala, estalviant-se així els problemes actuals per aparcar-hi.
El consistori també ha signat un conveni amb un hotel del municipi per a posar a disposició dels visitants l’ús de dues motocicletes elèctriques.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi