Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El 21è Trofeu Ciutat d'Alaior arrossega més de noranta exemplars a les instal·lacions del club hípic; Albert Hermoso enceta un nou cicle olímpic amb Los Angeles 2028 al punt de mira
Alaior acull aquest cap de setmana una triple jornada hípica de salt d’obstacles. Una nova oportunitat de gaudir de l’excel·lència a l’àmbit nacional en aquesta disciplina.
L’edició 21 del Concurs Nacional de Salt d’Obstacles “Trofeu Ciutat d’Alaior” ha reunit més de noranta exemplars de cavalls a les instal·lacions del club hípic de la localitat. Uns quaranta han arribat de fora de l’illa, majoritàriament de Mallorca i Catalunya. El president de l’entitat, Joan Barber, en fa una valoració positiva.
L’expectació que genera aquesta trobada eqüestre, consolidada ja com a tradició, sempre guarda un espai que va més enllà de la competició. En el cas d’en Cesc Cardona i n’Irwin, esdevé una història més personal.
En clau competitiva, la cita reuneix referents de l’hípica espanyola d’àmbit mundial. Repeteix Iñaki Álvarez, dissenyador de recorreguts i cap de pista internacional i membre de la Guàrdia Reial. La figura d’Albert Hermoso tampoc no hi ha faltat. El genet lleidatà inicia a Menorca un nou cicle olímpic. Los Angeles 2028 és la meta.
El concurs acaba aquest diumenge, amb una tercera jornada que, a partir de les sis, inclourà la celebració del Gran Premi com a cloenda de l’esdeveniment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural