Macià Blázquez: “El principal problema que tenim és la turistificació”
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
Després de més d'una setmana a la deriva i la negativa d'Itàlia
El vaixell de salvament Alan Kurdi desembarcarà a Malta els 64 migrants a bord, després més d’una setmana a la deriva. El primer ministre del país ha posat com a condició que cap d’ells quedi a Malta: seran repartits entre Alemanya, França, Portugal i Luxemburg.
L’embarcació, de l’ONG alemanya Sea Eye, va salpar del port de Palma fa unes tres setmanes i va salvar 64 persones a la Mediterrània. El mal temps va dificultar inicialment l’accés a Malta.
Després es va dirigir cap a Itàlia, on li van denegar la possibilitat de desembarcar. L’ONG va advertir dimecres de l’escassetat d’aigua i aliments al vaixell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
L'animal va patir una aturada cardíaca mentre era a la plaça a la segona volta
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres