Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Després de més d'una setmana a la deriva i la negativa d'Itàlia
El vaixell de salvament Alan Kurdi desembarcarà a Malta els 64 migrants a bord, després més d’una setmana a la deriva. El primer ministre del país ha posat com a condició que cap d’ells quedi a Malta: seran repartits entre Alemanya, França, Portugal i Luxemburg.
L’embarcació, de l’ONG alemanya Sea Eye, va salpar del port de Palma fa unes tres setmanes i va salvar 64 persones a la Mediterrània. El mal temps va dificultar inicialment l’accés a Malta.
Després es va dirigir cap a Itàlia, on li van denegar la possibilitat de desembarcar. L’ONG va advertir dimecres de l’escassetat d’aigua i aliments al vaixell.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora