Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Una desena dels usuaris està ara a un hostal de Vila fins dimecres, quan tornarien al carrer
El Consell d’Eivissa ha donat avui per desactivat el refugi provisional de sa Blanca Dona, que va començar a donar servei el passat 20 de març motivat per l’Estat d’Alarma. Consell i Ajuntament d’Eivissa asseguren treballar de forma conjunta per donar solució a mitjà termini a les persones que tornen a estar sense sostre.
Com és el cas Alberto Oliva, cuiner habitual, ara sense feina, i usuari de sa Blanca Dona durant l’estat d’alarma. Porta des de dissabte a un hostal de Vila facilitat pel Consell, però que dimecres, assegura, hauria de deixar-ho. Com és també el cas Luis Francisco Suárez, que té un bypass al cor i no pot treballar. També ha passat els darrers mesos a sa Blanca Dona.
Per l’alberg habilitat al Poliesportiu Insular de sa Blanca Dona han passat 76 persones diferents, per a un espai preparat per a 55 places. Segons la Creu Roja, entre orientadors, monitors i tècnics, una quinzena en total, han assessorat moltes d’aquestes persones, i alguns han trobat feina o habitatge.
El Consell ha recordat que a finals d’any estarà habilitat el Centre Provisional de sa Joveria per acollir a 56 persones.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella