Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les baleariques són setenes amb 7 punts en 5 jornades
Les baleariques han sortit millor al partit. Al minut 10 Gabi guanya l’esquena del rival i rep una bona passada llarga des de la defensa. El seu xut creuat frega el pal dret de la porteria murciana. Les visitants han entrat a poc a poc dins el partit. En el 24, tenen fins a tres ocasions clares en tres accions separades per segons. Blanca Noguera, que a darrera hora ha substituït Sandra Torres, ha vist com minuts més tard la pilota s’estavellava al seu travesser. La insistència de l’Alhama ha tengut premi al 42. Internada per l’esquerra, que culmina Raissa Mbappé.
A la represa, el Balears seguia amb problemes per generar ocasions, fins que Núria Pomer ha posat la directa en una acció explosiva per l’esquerra, que Neus Perelló ha rematat a plaer.
Quan millor estaven les locals, un córner mal defensat torna a avançar l’Alhama al marcador. Un gol que demostra que en aquesta categoria, les errades es paguen cares.
Les visitants, tot i anar per davant al marcador, han acabat el partit atacant i amb ocasions. Primera derrota de la temporada a casa del Balears, que després de cinc jornades queda a la zona mitjana de la classificació.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre