Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
És el que es desprèn del baròmetre turístic fet a l'illa, que estudia la fidelitat dels turistes que hi arriben
L’allargament de la temporada turística no és factible a Formentera. És el que es desprèn del baròmetre turístic fet a l’illa, que estudia la fidelitat dels turistes que hi arriben a l’illa.
L’empresa CEGOS ha entrevistat a 800 turistes i valoren negativament la relació qualitat-preu de Formentera i la falta d’activitats culturals. Tot i aquest punt, l’índex de satisfacció dels turistes que arriben a l’illa és del 98%.
A les conclusions de l’enquesta presentada avui a les jornades Posidònia Fòrum s’ha determinat que la desestacionalització a Formentera no serà factible fins que les administracions públiques i les empreses privades hi duguin a terme les actuacions necessàries.
Empreses, veïns i administració busquen en aquesta jornada conduir a l’illa cap a la sostenibilitat. Per això, en la segona part de la jornada, més enfocada al medi ambient, hi han tingut cabuda la presentació dels projectes Antroposí, de l’IMEDEA i Posidònia i usos marins sostenibles a Formentera, del GEN-GOB. Tots dos projectes guanyadors del Save Posidonia Project 2017
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre