Noves tempestes: cauen més de 70 l/m² en una hora a Mallorca
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Una iniciativa del Govern que cerca donar veu als usuaris del transport públic interurbà de les Illes i fomentar la seva creativitat
El festival amateur TIBmetratges ha celebrat dijous horabaixa, a l’Estació Intermodal de Palma, la seva primera edició. Una iniciativa del Govern, juntament amb Moventis, que cerca donar veu als usuaris del transport públic interurbà a partir d’històries reals, i també imaginàries, que passen al bus, al tren o al metro.
Dels deu projectes audiovisuals presentats, els tres guanyadors -‘Perdona, em pots ajudar?’, ‘Breu’ i ‘Sí puedo’, han girat al voltant de l’amistat, l’amor i la salut mental, concretament de l’agorafòbia. Unes temàtiques, fruit de la creativitat, que ha aplaudit la consellera de Mobilitat, Marta Vidal, qui espera poder organitzar-ne més edicions.
Una xarxa de transport que inspira, que serveix com a font de superació personal i que facilita el dia a dia, també, als mateixos creadors dels curtmetratges premiats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers