Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Una iniciativa del Govern que cerca donar veu als usuaris del transport públic interurbà de les Illes i fomentar la seva creativitat
El festival amateur TIBmetratges ha celebrat dijous horabaixa, a l’Estació Intermodal de Palma, la seva primera edició. Una iniciativa del Govern, juntament amb Moventis, que cerca donar veu als usuaris del transport públic interurbà a partir d’històries reals, i també imaginàries, que passen al bus, al tren o al metro.
Dels deu projectes audiovisuals presentats, els tres guanyadors -‘Perdona, em pots ajudar?’, ‘Breu’ i ‘Sí puedo’, han girat al voltant de l’amistat, l’amor i la salut mental, concretament de l’agorafòbia. Unes temàtiques, fruit de la creativitat, que ha aplaudit la consellera de Mobilitat, Marta Vidal, qui espera poder organitzar-ne més edicions.
Una xarxa de transport que inspira, que serveix com a font de superació personal i que facilita el dia a dia, també, als mateixos creadors dels curtmetratges premiats.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo