Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'Ajuntament des Castell s'ha d'afanyar però per complir amb els terminis dins el 2025 i poder tenir fons Next Generation
L’obra d’ampliació de l’escoleta des Castell és una necessitat urgent per a educadores i infants. Permetria baixar les ràtios dins cada aula. També tenen llista d’espera de places per a nadons, de 0 a 1 any.
Núria Pons, directora de l’Escola Infantil des Castell: “Des que va començar la gratuïtat, hem tingut un augment considerable d’infants, tenim totes les aules plenes, excepte tres places de dos a tres anys, l’augment de l’espai ens ajudarà a repartir millor els infants”.
L’ampliació de l’escola infantil des Castell permetrà tenir tres aules noves per a 37 places més i també s’engrandirà el pati. Tot en un espai que eren horts socials. L’Ajuntament s’ha d’afanyar però per complir amb els terminis dins el 2025 i poder tenir fons Next Generation.
En aquest moment es fa una revisió dels preus de la construcció. Costarà al voltant de 740.000 euros. Quasi 400.000 serien fons europeus i la resta municipals. Haurà de sortir a concurs i que no quedi desert per no perdre el finançament.
Lluís Camps, batle des Castell: “Si és possible, es durà dia 23 de desembre al ple; si no, a un extraordinari dins gener, la primera quinzena, perquè anam justos de terminis, a finals del 2025 ha d’estar acabada l’ampliació”.
L’ajuntament també s’ha compromès a partir de gener a apujar el sou a les treballadores, que són municipals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural