Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Bankia, que ara integra BMN, ha d'executar la sentència de demolició en el primer semestre d'enguany
184
Nou intent de BMN, ara Bankia, per aturar l’esbucament dels apartaments il·legals de Cala Llamp, a Andratx, ratificat per una sentència del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears (TSJIB). A l’abril, un jutjat va rebutjar la petició de l’antiga Sa Nostra perquè no s’executés aquest resolució i ara, segons ha sabut IB3 Notícies, l’entitat ha tornat a recórrer contra la sentència.
El cas es remunta a una primera sentència al 2009 (i la posterior ratificació del TSJB al 2011) en què s’ordenava demolir aquest edifici de 12 apartaments autoritzats en l’època d’Eugenio Hidalgo com a batle amb una llicència declarada nul·la. El projecte l’encapçalava una promotora que va rebre un crèdit hipotecari de Sa Nostra, per valor de 6,6 milions d’euros.
Ara, i després d’una sèrie de passes que fixaven l’execució de la sentència el primer semestre d’enguany, Bankia, com a nova titular del patrimoni de BMN, torna a fer passes per intentar-ne frenar l’esbucament. Un mes després que el jutjat contenciós administratiu número 2 va desestimar la darrera sol·licitud per aturar la demolició, hem sabut que l’entitat financera ha apel·lat contra aquest decisió. L’antiga Sa Nostra encara té pendent de liquidar 4 milions d’euros d’aquell préstec i una demolició complicaria que els deutors compleixin amb les obligacions.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya