Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Els veïnats de Gènova no tenen clar quina és la millor opció per a evitar les botellades
Una de les vistes més espectaculars de la badia de Palma i un aparcament de titularitat privada que sempre ha estat obert a tothom. Fa uns mesos es va instal·lar aquesta barrera a l’entrada del pàrquing de na Burguesa. El Bisbat, que n’és el propietari, assegura que la barrera és només DISSUASIVA, per evitar-hi botellades i que en cap moment ha estat tancada. Ara, alguns habituals es queixen que només s’hi pot aparcar si vas al restaurant.
La barrera ha estat ara substituïda per un cartell. Va aparèixer rompuda un matí. Els veïnats, a més, no consideren que tancar sigui la millor solució. Temen perdre l’accés a un lloc que senten seu.
Les pròximes setmanes està prevista una nova reunió entre el Bisbat, l’Associació de Veïnats i l’Administració. Volen arribar a un acord que permeti evitar-hi botellades i aglomeracions de vehicles, preservar l’espai natural i facilitar que la gent pugui pujar-hi a peu i en bicicleta. A més, l’Associació de Veïnats de Gènova té prevista una manifestació per al pròxim 22 d’octubre per a reclamar, entre d’altres, una solució al problema de les botellades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats