Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

El Consell i l'oposició, amb propostes ciutadanes, ultimen un document de consens sobre el futur del port
El Consell de Formentera i els partits de l’oposició estan consensuant un document amb propostes per l’Autoritat Portuària de les Illes Balears, que inclou també aportacions de la ciutadania a través de registres d’entrada fets al Consell. Actualment, el Consell ha entregat l’esborrany amb les propostes a Gent per Formentera i PSOE perquè hi facin les seves aportacions.
Els principals punts d’acord són que volen que no es creï un monopoli al port, que la concessió no sigui de 25 anys sinó menor, que es creïn aparcaments, però no com els projectats per l’Autoritat Portuària, i que es puntuï millor les ofertes més econòmiques per les embarcacions de menys de 8 metres i per als locals comercials. Esperen tenir aquest document de consens aviat per fer arribar a l’APB la voluntat de Formentera sobre el futur del port.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix