Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El Govern ha intensificat els contactes perquè sigui una realitat al més aviat possible
Podria ser qüestió de dies o de setmanes. El Govern ha confirmat que el nou REIB està a punt de tancar-se. La portaveu, Pilar Costa, ha assegurat que, des de la reunió Armengol- Ábalos a Palma, s’han intensificat les negociacions amb Madrid. Costa afirma que s’enllesteixen els darrers detalls del document que ha de permetre la seva ràpida aplicació.
El Govern defensa que la seva aprovació es pugui produir pel procediment més àgil i ràpid. A hores d’ara s’aposta pel decret llei i s’intenten superar els problemes jurídics que s’hi plantegen. Principalment radiquen en la limitació de les matèries i en la justificació de la urgència d’extraordinària necessitat que justificarien l’impuls per aquesta fórmula.
Els partits de l’oposició han perdut tota esperança que les Balears acabin tenint un bon REIB mentre des del pacte demanen a Ciutadans i PP que facin força davant Madrid. Foment també ha confirmat que s’invertiran més de 100 milions d’euros en dos anys en infraestructures ferroviàries a Mallorca.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma