Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'aprovaran, previsiblement, després de festes i hauran de tenir el vistiplau de l'oposició
Després de festes serà quan, previsiblement s’aprovaran els pressupostos del Consell de Formentera. Els de Córdoba serviran de base, però s’hi faran múltiples canvis segons les necessitats que trobin els consellers a cada una de les àrees.
Uns pressupostos que, esperen, puguin tenir el vistiplau dels grups de l’oposició.
L’objectiu d’Óscar Portas com a president de la institució és poder retornar la normalitat i començar a fer feina en les necessitats ‘reals’ de Formentera.
El govern en minoria de Sa Unió que es planteja ara considera que no serà un inconvenient per treballar en favor d’aquestes qüestions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat