Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Tot i així, treballadors de l'UCI continuen demanant la dimissió de la directora mèdica, Tamara Contreras
328
L’Àrea de Salut de Menorca i el doctor Ramón Fernández-Cid han pactat aquest dimecres la seva continuïtat com a cap de la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital Mateu Orfila de Maó.
Segons han avançat des de l’Àrea de Salut de Menorca, Fernández-Cid i el gerent de l’Àrea de Salut de Menorca, Romà Julià, han aconseguit un acord aquest dimecres.
L’acord que han signat les dues parts contempla els següents punts:
-Des del Servei de Cures Intensives l’Hospital Mateu Orfila de Menorca s’avançarà en la instauració d’un model assistencial i de gestió de l’esmentada unitat, que haurà de recollir les recomanacions de control de qualitat fixats per la Sociedad Española Intensiva, Crítica y Unidades Coronarias (SEMYCIUC). Aquesta implementació començarà des del moment que s’aprovi i es notifiqui el proper contracte de gestió al cap de la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital Mateu Orfila.
-La implementació d’aquest nou projecte assistencial estarà supervisada per la gerència de l’Hospital, qui el remetrà a la Direcció General del Servei de Salut de Balears, seguint el procediment administratiu establert, amb la finalitat d’avaluació de qualitat oportuna.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat