El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
En aquests moments hi ha 4 persones allotjades i Salut insisteix en la importància d'aïllar-se quan s'és positiu o contacte estret
Menorca torna a liderar la incidència de la pandèmia a Balears. En tres dies s’han detectat 32 positius i ara hi ha nou brots actius. Salut insisteix en la importància d’aïllar-se quan s’és positiu i negocia ampliar el contracte de l’hotel Covid, que caduca al juny. Tots els allotjats ara mateix són menorquins.
És l’equip UVAC de la zona centre de Menorca. Un dels seus objectius és atendre els contagis o contactes estrets que s’aïllen a l’hotel Covid de s’Arenal d’en Castell. La variant britànica fa estralls i ha originat més del 95 per cent dels casos. Per açò és fonamental aïllar-se i evitar els brots.
L’hotel pont disposa de 60 apartaments i s’hi podrien allotjar fins a 120 persones, tot i que mai no s’ha arribat al 10% de l’ocupació. Des que va obrir -al juliol de l’any passat- hi han passat un centenar de persones, que hi han estat de mitjana entre 10 i 14 dies.
Tot i que més d’un 90% han estat turistes, les 4 persones que estan allotjades en aquests moments… són menorquins.
Totes les despeses estan cobertes, també el menjar o els desplaçaments. Salut paga cada mes 50.000 euros pel lloguer de l’establiment i ja s’hi ha gastat prop de mig milió des de l’inici de la pandèmia. El contracte amb la propietat acaba a finals de juny… tot i que la intenció és renovar-lo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets