Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
L'artista mallorquí farà 9 murals inspirats en el Mallorca i la cultura i les tradicions de l'illa
L’artista René Mäkelä ha tornat a casa, a Mallorca, per fer un projecte molt especial: un seguit de murals que convertiran l’anell de l’estadi de Son Moix en un passadís d’art.
Cada mural durà una de les lletres de Mallorca associades a conceptes com art, llegendes, orgull i afició. “És un homenatge a Mallorca, les tradicions i la gent”, explica. N’hi haurà vuit amb les lletres i en farà un novè a la façana de l’estadi que englobarà tot el concepte de mallorquinisme i mallorquinitat.
Calcula acabar els 8 murals a finals de temporada i també el novè, que lluirà a la façana, i que acompanyarà el d’Eto’o que va fer ell mateix fa tres anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions