L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
35 exposicions de més de 60 artistes que es podran visitar d'11.00 a 14.00 hores
127
L’art contemporani viu la primera gran cita de l’any dissabte dia 23 de març a l’Art Palma Brunch. Se celebra la 19a edició d’aquest esdeveniment organitzat per l’Associació de Galeristes de Mallorca (Art Palma Contemporani).
D’11.00 a 14.00 hores es podran visitar de manera gratuïta 35 exposicions de més de 60 artistes repartides en espais privats i també institucionals, com La Misericòrdia, el Casal Solleric, Es Baluard i el Caixaforum.
Enguany se suma a la llista de 12 galeries la nova Tube Gallery, ubicada al barri de Pere Garau. També s’hi adhereixen els espais TACA i STAIN projects.
En el marc d’aquest esdeveniment, divendres es farà la premiere del documental Find an Offline Shelter a Cineciutat. El documental retrata un procés atípic i personal de creació entre l’artista mallorquí Grip Face, influenciat pel postpunk i la cultura alternativa, i Miju Lee, les composicions de la qual evoquen paisatges interiors on la naturalesa i els objectes quotidians s’entrellacen en records i significats.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues