Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
També assegura que els tractaments addicionals necessaris per netejar l'aigua poden assolir xifres molt elevades
Després de fer-se públiques diverses sancions per regar amb aigua subterrània, el sector del golf denuncia la mala qualitat de l’aigua per regar la gespa. L’Associació Balear del Golf assegura que els tractaments addicionals necessaris per netejar l’aigua poden arribar en alguns casos a 100.000 euros a l’any.
L’associació de camps de golf de Balears diu que la qualitat de l’aigua depurada no és prou bona per regar la gespa. Asseguren que aquest ha estat el motiu que ha fet malbé la gespa del Golf d’Andratx, que ha hagut de suspendre temporalment l’activitat. No obrirà de nou fins que la depuradora del municipi resolgui el problema.
En relació al camp de golf d’Andratx del Camp de Mar, sancionat amb 250.000 mil euros per reg amb aigua no depurada, el president dels camps golf, Luis Nigorra, assenyala que ha patit “danys molt importants” i que s’espera l’arribada de pluja que ajudi “una miqueta” i aigua de millor qualitat de la depuradora, “com ens han dit que miraran que arribi a partir de la setmana que ve”.
L’expert hidrogeòleg i col·laborador de la UIB, Alfredo Baron, diu que el problema ve d’enrere i que fa devers 20 anys que no es té cura del les depuradores ni del seu manteniment.
“Fer que una depuradora funcioni bé tant a l’hivern, quan hi ha poca gent, com a l’estiu, quan es multiplica la quantitat d’usuaris, és molt complicat. S’han de dissenyar de manera que tinguin sistema de reserva per les puntes de rendiment i segurament això no s’ha fet bé i sobretot no s’han dedicat inversions al manteniment”, explica Barón qui, no obstant, no justifica que els camps de golf cometin irregularitats.
https://ib3.org/medi-ambient-investiga-camps-golf-regar-aigua-subterrania.html
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases