Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Defensen que els habitatges turístics contribueixen a crear economia circular i mantenir l'essència de Formentera
Posar en valor les estades turístiques de Formentera i l’hostaleria familiar i preservar la cultura i el patrimoni de l’illa és una petició de l’Associació dels Comercialitzadors d’aquests establiments.
Donen suport a la petició del ple per fer un estudi de càrrega de l’illa. Actualment el sostre de places turístiques de Formentera és de 20.585, 12.801 d’hotels i similars i 8.504 d’estades turístiques en habitatges. A dia d’avui n’hi ha donades d’alta 10.064 en hotels i 5.128 en estades turístiques.
Els comercialitzadors demanen més inspecció i regulacions també a la mar i que s’aposti per un turisme respectuós i per allargar la temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural