X

L’Associació de Comerciants de la plaça del Parc d’Eivissa demanen presència policial contínua

Hi ha problemes amb un grup de persones conflictives que fan fugir els clients, asseguren que fins i tot els roben el menjar dels plats

17/03/2024 [Actualitzat: 18/03/2024]

L’Associació de Comerciants de la plaça del Parc d’Eivissa demanen presència policial contínua

122

L’Ajuntament d’Eivissa ha posat més presencia policial a la plaça del Parc. Els comerciants es queixen de problemes d’inseguretat. Asseguren que hi ha persones conflictives que molesten clients i treballadors i que això els ha fet baixar la facturació.

Es tracta d’un grup de persones indigents i amb problemes mentals i d’addiccions, segons els treballadors de la zona, que provoquen molèsties i situacions molt incòmodes a clients i treballadors; asseguren que els roben les propines o, fins i tot, el menjar dels plats dels clients, a més de cridar-los i amenaçar-los. Uns conflictes que han provocat la pèrdua de clients.

Demanen que es treguin els bancs per evitar que aquestes persones s’hi plantin durant hores, i tot i que ara estan contents perquè fa uns dies que l’Ajuntament hi ha posat més presència policial, demanen que aquesta presència sigui continuada en el temps.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT