Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'entitat avisa del risc que suposa la conservació i custòdia de dades sensibles durant tres anys
L’Associació Espanyola de Directors d’Hotels ha presentat al·legacions contra el nou registre de viatgers que impulsa el Govern de l’Estat, que obligarà els establiments turístics a demanar fins a 42 dades personals als seus clients.
Segons ha explicat la presidenta balear de l’entitat, Alicia Reina, algunes d’aquestes dades que es demanen són molt sensibles i injustificades, com les relatives a la situació familiar del viatger o informació bancària. L’associació avisa del risc que suposa la conservació i custòdia d’aquestes dades durant tres anys, un fet que exigeix als hotelers implementar unes mesures de seguretat de primer nivell, de la qual la majoria no disposen.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros