Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Això després que l'associació empresarial Activa't afirma que han augmentat robatoris
Més presència policial al carrer o més il·luminació a les nits són algunes de les peticions d’alguns comerciants d’Inca davant de l’increment del nombre de robatoris que, afirmen, pateixen els seus establiments. L’associació empresarial Activa’t, una de les dues que representen els botiguers de la ciutat, ha presentat avui les seves reclamacions a l’equip de govern municipal.
L’altra associació de comerciants i restauradors d’Inca reconeix que sí que es cometen furts i robatoris, però no consideren que sigui un problema tan greu com denuncien des d’Activa’t. Des de l’equip de govern municipal asseguren que en els darrers mesos la delinqüència a la ciutat ha disminuït.
El mes passat, les dues associacions de comerciants d’Inca es reuniren amb l’Ajuntament, la policia local i la Guàrdia Civil. En aquella reunió s’acordaren diverses mesures entre les quals hi ha l’increment del nombre de càmeres de vigilància als carrers de la ciutat.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes